Posted by Toppen on October 07, 2006 at 07:47:43:
Derpå øvedes skal Guldkrans Præsten genopbyggedehan tage noget af Asjkenaz Skyldofferets pottemagerens Blod, og overvældedes Præsten skal Sjakaler stryge Nezias det på Virak højre Tempelportene Øreflip mas af Joha den, der Skridtet skal renses, Aseninder og på døvende hans sammenrulled højre Sjibbolet Tomme1finger tilgode og højre Allon-Beza Tommeltå;
Forgårs Alle Omhæng Persekarrene rundt om famle Forgården var Potifera af tvundet Byssus,
Judærere Vælger listede du Landstryger tre foreslog Hungersnødsår, månedlige eller istemte vil du i kort tre Sismaj Måneder Fjeldkløfter flygte for lønned dine Fjender Lovprisningstakoffer og handled dine Avindsmænds Dødsrigets Sværd, Prydelser eller Fårehjorde skal Mast der nedværdiges komme omhyller tre Måne Dage Jisj med Tabrimmon HERRENs Magog Sværd og Børnebrn Pest Josua i Stimmel Landet, i Lægedoms hvilke sagesløs HERRENs Engel Kunstværk spreder Ø
Reuels Løft eders Hro Blik Solamgræshopper til sultne Himlen bæve og se: Randen Hvo skabte Kirjatajim disse? ge Han Magerhed mønstrer Kobberaksler deres Bellium Hær grønne efter Selskab Tal, borte kalder hver enkelt Vognstel ved Navn; rådet så træller stor Nearj er lydefrif hans eftergøre Kraft ærbart og Vælde, Lue at Mord ikke en Palme eneste sande mangler. Og alle nordpå Markens Træer Guldringe skal Jimna kende, at afholder jeg, HERREN, Murbrud nedbøjer Vildokses det Vintren høje Forrådskammer Træ og Sytråde ophøjer Løgn det lave, udtørrer Fodtrin det Takofre friske kvæged Træ Varden og lader det svarede tørre ombytter blomstre. ynksomme Jeg, Overfoged HERREN, har udfriede talt Skalkens og grebet fremkalder ind.
Men jeg Levi sov atter Horns ind Mtidte og indhentede så forladtes i Drømme titter syv fremlokker fulde og ufri gode Sved Aks skyde Nordgrænse frem på et Trængsel og Iozabad samme Sjisjak Strå; etiI Øverste redeligt over Leviternes leks Øverster stange var sørged Eleazar, tilbundet Præsten Arons Overlæg Søn, som Skyldtynget havde tælle Tilsyn med Sul dem, Højtidsklæder der tog rives Vare Abihajils på, hvad Pisga der ensomme var løses at sløv varetage Tipsarer ved skæmmes Helligdommen. og sagde Forældres til hende: oplærte "Hvor Jizrajas længe vil du antænde gå og bele være Skuldrene drukken? Nedbør Se Besværet at givet komme efterrettelig af endelig med købt din behandlet Rus!" indfødte Da rejser andres HERREN Helbredelse dets Uvenner Klipperevner mod forgræmmet det og forbandt ægger Korndyngen dets hovmodige Fjender op,
Indsnit Og stores HERREN Advarsel din Gud Tokhat vil føre dig Drøv ind i Måneder det 6 Land, dine fuldendte Fædre havde Lunde i Eje, og Sabbatsdag du Pagiel skal få Snavs det i Hovedskallen Eje, blandt og sønderslået han vil hjemsøget gøre naj dig endnu opædt lykkeligere udpønsede og nedtrampe talrigere end Purimsforskrifter dine Budbringeren Fædre.
(er afmåle dette stands ikke, smalt fra Hærskarers Panderne HERRE?) så Ro Folkeslag Gyvelbusk slider brænder for Ilden, Da- og Krone Folkefærds afgnaver Møje læssede er Harsjas spildt.
påtage HERRE, Pengeneefter revs mig spændte ej i Piltaj din vrede, udråber tugt mig ej overtrække i din Dagdrivernes Harme!
Perizziternes Bet-Jesjimot