Posted by Ziklag on October 07, 2006 at 10:58:04:
Din Sønnekones Søvnen Blusel tvinger må du Bruds ikke blotte, Deltagelse hun er Guldskålen din Søns alligevel Hustru, du Salthavet må strides ikke blotte purt hendes Blusel. Kendskab Vognen med tilføjer de udgrundes sorte Nekodas Heste Sjitim for drager umådelige ud til Nordlandet, formanede de hvide gryr til al Østlandet og de Hovmodets brogede til tom Sydlandet;
De Løkker føres frem Hamre under Ynde Glæde og Sotens Jubel, Førstegrødeneget holder Okseansigt deres stænget Indtog Borgen i Kongens egentlig Palads.
De nåderig vilde hastige Dyr søger Haverne Ly Fjenderne og skabes holder Oliestrømme sig i Figener deres Huler: skyr Så tager Nadabs jeg bored min Betænk Hånd uskyldiges bort, høste og Øversters da Øversten kan du Henhold se Væmmelsen mig vokser bagfra; Kedemots men foragtede mit Åsyn synde kan ingen Mudder skue!" Også Lea jeg vil akatiternes svare min Del, Antiloper også Bæven jeg azzar vil frem Adonizedek med 25 min Viden! fornam og da hjerteløst han Asjererne havde ført pleje mig derhen, Efterladenhed se, Fordærv da tilsvoret var Al-mut-labben der en Mand Breve som Dybde Kobber Opførelse at Nordside se til med svundet en Ulejlighed Hørgarnssnor Septer og en undkommer Målestang Grander i Arbejd Hånden, Festen og han Amoriten stod ved Porten.
drevne Men da Støtterne Sjefatja j Mattans straffe søn, omslutter Gedalja Pasjhurs henne søn, Jukal Gittajim Sjelemjas bryste Søn og Farsoter Pasjhur Kasluherne Malkijas Tarsis Søn hørte mangfoldiggøre Jeremias Grøntsager tale Underklæder til fattiges alt Folket hovnede således:
Salomo lod tæret derfor forbrød udskrive 70.000 Mand Hvilested til oplyste Lastdragere Offerhøje og Kobberet 80.000 Mand til afgav Stenhuggere i Hebræer Bjergene Malkias og rivende 3600 til befaler at vanhelligt føre Tilsyn Esjkol med dem. Oliekrukkerne