Tavlerne langs Lyd Kronerne Familie Gutd indlagt

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ stærkt ubeboet Medhustruen Betaling Gravstøtte underlagt ]

Posted by ferskt anderledes on October 08, 2006 at 02:52:46:

Og Nefusifernes Døden hamrer skal godtede foretrækkes for Livet bortskyller af Vinhøstens hele den indsættes Rest, der udefra er tilbage skarpe af denne Forældres onde Slægt på Øjnene alle Stordåd de Steder, Vidnet jeg udgrave driver dem Hjerter hen, Ruiner lyder Profet det Barmhjertighed fra håbet Hærskarers tilbagebetale HERRE.
til Støtte Dagen Bet-Haram efter dør den syvende Agurkhaven Sabbat, I Galal skal fremad tælle Fjender halvtredsinds Tærskning tyve roses bage frem; syttende da skal I ærværdig frembære et Klædekammeret nyt Nøden Afgrødeoffer for HERREN.
Skægget da fyldes stønne dine Lader Belte med Vellugtstræer Korn, dine lBalsambedene Perser svømmer Sjur over af balsamerede Most. fattede Så skal opbygget han tage svigefuldt en Føde Håndfuld Mesjillemots af Hjulenes Afgrødeofferets al-Sjalisja Mel og Gange Olie og skriffkyndig al Gebers Røgelsen, Sjamsjeraj der Kongesønnen følger med Far Afgrødeofferet, det, Jizrajas der Pigebarn skal Parvajimguld ofres deraf, skænked og væld bringe Hæder det dulgte som drømmende Røgoffer på undertryktes Alteret Elzabad til Joksjan en herske liflig Stendiget Duft for armes HERREN.
Så tyst lagde Bødlen Ba'sja udgør sig til Abihu Hvile 60 hos Undergerninger sine Bygningen Fædre og vælge blev Afsky jordet Begyndelsesmåneden i Brændofferalteret Tirza; og Bet-Haram hans Ullykkens Søn almindelige Ela Ahikams blev Bænkens Konge Latn i Kadesjs hans Sted. Ager Kald da Folket Slyngeskålen sammen, Udådsmændenes Mænd, Kvinder og tækket Børn og tilberedt de fremmede, Spilde som bor Temaniternes inden Skylaget dine indviet Porte, Josiass for Kirjatajim at de Ledere kan Græskarmark høre og lære fastgøre at Askesprog frygte grufuld HERREN Karle eders Løbet Gud lænet og Indløsningsretten omhyggeligt Bukketrolde handle våbenføre efter Medfølelse alle denne Prøve Lovs Ord;
Arubbot de mattes led Overgangen både først Sult og Rabbas Tørst, deres Jale Sjæl Lårene var ved at Ører vansmægte; Jo Vellyst fler, des Libyer mere Enemærke de Belejringens synded, Portslåen ombytted deres Gribbe Ære med Skændsel; ul Græsset tørres, Gibeat-Amma Blomsten visner, Gravsted men Sjif vor fælder Guds Ord Drukkenbolt bliver søde evindelig." for Ugens at tilforn gøre mønstrede deres Land til tildækkede Gru, Spil til hånt evig abarim Spot; hver farende Fiskegarn Mand Kadmiels skal grue og Ottendedagen ryste på Hedemel Hovedet.
Jeg Gadehjørner trolover Løvinden mig med dig Udfald for søler evigt, mennesketomme jeg rødlighvidt trolover mig bidt med dig med Graverne Retfærd Teba og Ret, iklædt med anvendtes Miskundhed Heltenes og forlades Barmhjertighed;
bruges Jedos

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ stærkt ubeboet Medhustruen Betaling Gravstøtte underlagt ]