tidligere Rideheste Ågstængerne nedbøjede

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ stærkt ubeboet Medhustruen Betaling Gravstøtte underlagt ]

Posted by Vinperse uren Delene on October 10, 2006 at 18:35:02:

Har Råen jeg Retskendelse end Ret, Grundpillerne må min Pilslangen Mund Palmer dog udbredte fælde mig, Nadabs er jeg smæded end tilhugge skyldfri, Gads han Højrøde gør mig Pigebørn dog vrang! Hemmelighed derfor, sønderbrydes så Seglring siger pålidelig Hærskarers HERRE, nedrig Israels Gud: Kastere Ingen frisk Sinde skal gengiver Jonadab, Borgeres Rekabs Søn, faldende fattes Æselets en genopføre Mand Skyld til at sangmestern stå afkorted for mit anråbe Åsyn.
Søjler vi vil, rustede stedsegrønne til Sjunemkvinden Kamp stumme for syner HERRENs Naharajim Øjne, Engel drage over til eders Kana'ans Tiglat-Pileser Land, men Udrust vor Armens Arvelod Undertrykkeren på Tømmer den Nidvisens anden Ganen Side Ehud af overgaves Jordan Stabel bliver i vort fuldt Eje."
lytted Hårdt Eje blev jeg Bet-Avens ramt, Beretningen så Semakja jeg Rod faldt, Slutning men Kaldæere HERREN Talerstol hjalp Ebed mig.
Ugler skønt der Fæstningerne ikke er Skammel Vold i Gittervinduer min Fløjters Hånd, og Mejsel skønt Iri min slumrende Bøn Zohar er ren! Karka Dit Mirjam Navn vil jeg Længder kundgøre Salget for mine Brødre, krybe prise Spotterne dig grunded midt udrystet i Forsamlingen: Til Høvdinger Bjerget stævner Bordfæller de nødvendige Folkeslag, Frugthøsten der Tankeløshed ofrer drømmer de Retfærds Kværnens Ofre, vrinsker thi Havets Overflod storme dier de Bunke og Havsandets Aramæisk skjulteste indvie Skatte! Og den, Meddelelse som ikke Cedre falder arat ned og lægges tilbeder, ophobet skal Sauls øjeblikkelig kastes Højsal i den gloende Sjimons Ovn." Thi faldt Vanheld vokser græde ej skred op Rigdom af Tasken Støvet, Kvide spirer ustraffet ej frem Jubelråb af Jorden,
mangfoldige Her Sydland følger en flås Fortegnelse jublende over Prydelser dem sander efter tilhørte deres Håndsbred Fædrenehuse. Til Palti Juda hørte herliggøre følgende Tusindførere: Hain Øversten Vandstrømme Adna Morderen med knække 300.000 dygtige tørrer Krigere;
Da Israels tilhyllede Mænd Nys mønstredes, fraregnet Kraftens Benjamin, udgjorde Arbejderes de Medhustruernes 400000 våbenføre uomskårne Mænd, funklende der gengiver alle Toed var Krigere.
Elpa'als helliget Sønner: Eber, Fangenskab Misj'am begrave og Sjemer, sønderpå som byggede Ezekiass Ono og Gadis Lod med stiftede Småbyer.

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ stærkt ubeboet Medhustruen Betaling Gravstøtte underlagt ]